Az alapok: A, mint arculat
Korábban már tárgyaltuk, hogy a márkaépítés nem áll meg a logó és arculat elkészítésében. Egy stratégia részei, még inkább építőkövei, ezért érdemes már a kezdetekkor tudatosan kialakítani.
Korábban már tárgyaltuk, hogy a márkaépítés nem áll meg a logó és arculat elkészítésében. Egy stratégia részei, még inkább építőkövei, ezért érdemes már a kezdetekkor tudatosan kialakítani.
Érdekel bárkit is, hogy milyen ember lenne a márka, amit menedzsel? Vagy másként, miért kellene, hogy érdekeljen bárkit is, a márka személyisége? Mit lehet ebből megtudni?
Tavaly év végén kilépett a béta verzióból a Google Analytics legújabb verziója, mely keresztségben a Google Analytics 4 nevet kapta. Nézzük, mik a legfontosabb tudnivalók, amikkel tisztában kell lennünk mielőtt belevetjük magunkat a használatába.
Egy vállalkozás marketing tevékenységének sikerét mindenképpen jobb, ha objektív módszerekkel mérjük és nem megérzésekre hagyatkozunk. Ebben lehetnek a segítségünkre a fő teljesítménymutatók.
A felhasználói viselkedés elemzése nagy kihívásokat rejt magában, nézzük meg mik ezek!
Egyre gyakrabban tapasztaljuk, hogy a gyakorlatban nem mindig van lehetőség nagy és átfogó kutatások lebonyolítására egy-egy vállalati döntés meghozatalához. Ilyen esetekben jó megoldást jelentenek az online kvalitatív módszerek, amivel akár a szegmentáció is megvalósítható. Mutatjuk, hogyan...
Ha definiáltuk a célcsoportjainkat, azt is tudnunk kell, hogyan használjuk fel az online megjelenésünk és kommunikációnk hatékonyságának növelésére.
A buyer personák megértése kulcsfontosságú a marketing és az értékesítés szempontjából. Ezek a profilok segítenek, hogy megértsd ügyfeleid és megtaláld a velük való kommunikáció legjobb módjait.
A pandémia a fogyasztói szokások jelentős változásával járt együtt, mely azt is magával hozta, hogy a korábban kialakított szegmentációkat némiképp át kellett gondolni. COVID-szegmensek különböző meghatározásai ennek okán jöttek létre.
Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.