Megmutatjuk, hogyan ellenőrizd weboldalad teljesítményét!
Az online térben mindenkinek az egyik kiemelt célja a jobb Google helyezés. Tudtad, hogy ennek egyik pillére a rendszeresen karbantartott performancia?
Az online térben mindenkinek az egyik kiemelt célja a jobb Google helyezés. Tudtad, hogy ennek egyik pillére a rendszeresen karbantartott performancia?
Vettél már részt olyan meetingen, ahol az időszakos célokat beszéltétek át? Gondolkodtál azon, hogy hogyan lehet számszerűsíteni vagy mérni őket? Olvastál már arról, hogy mitől jó egy cél? Most ezekre keressük a válaszokat!
Veled is előfordult már, hogy vásároltak nálad, de többet színét se láttad azoknak a vevőknek? Ne ess kétségbe, erre is van megoldás! Mutatjuk👇
A legutóbbi írásunkban a vevőszerzésről olvashattatok, ami általában a leginkább érdekli az ügyfeleinket is. Jójó, de mi van akkor, ha már megszereztük a vevőt? Tehát vásárolt tőlünk. Hátradőlünk és számolgatjuk a vásárlással járó nyereségünket?! Nem, itt nem ér véget a történet.
Lássuk, melyek a legfontosabb marketinges alapvetések a vevőszerzés érdekében!
A retró szó már biztosan így önmagában is a régi idők emlékeit hozza mindannyiunkból elő, de vajon hogyan hozható össze a marketinggel?
Mindenki szeretne nagyobb/jobb eredményeket elérni, és azt gondolják legtöbben, hogy ez csak a pénztől függ. Pedig a vevőszerzésnek van egy másik útja is.
Jogosan merülhet fel bennünk a kérdés, vajon hogy tud egy márka és egy fogyasztó között párkapcsolat kialakulni? Egy évvel ezelőtt még magunk sem gondoltuk, hogy két eltérő szereplő valóban állhat olyan közel egymáshoz mint egy pár.
A vállalatok jelentős része napjainkban is még a termék oldaláról közelíti meg a márkák kommunikációját, miközben a fókusz már nagyon rég átterjedt a fogyasztó oldalára. Ezért érdemes megfontolni, hogy milyen érzelmek és tényezők befolyásolnak egy-egy sikertörténetet.
Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.