A márkák virtuális élete
Van, akinek a legrosszabb rémálom, van, akinek vissza nem térő alkalom, új tér a növekedésre, ha a gondosan menedzselt márka virtuális életét kell megtervezni, előkészíteni.
Van, akinek a legrosszabb rémálom, van, akinek vissza nem térő alkalom, új tér a növekedésre, ha a gondosan menedzselt márka virtuális életét kell megtervezni, előkészíteni.
BrandFestival, ahol a nemzetközi és hazai marketing szakma meghatározó szereplői segítenek a legfontosabb trendek megértésében.
Előző cikkünkben megbeszéltük, hogy mi a különbség a remarketing és a retargeting között, valamint miért fontos általánosságban a remarketing használata. Most nézzük meg, konkrétan hol és hogyan alkalmazhatjuk.
Felmentem a kedvenc ruhaboltom oldalára, megnéztem egy szimpatikus cipőt, és elhagytam az oldalt. A következő két hétben bárhova mentem az interneten, eme csodás cipő követett mindenhova, presszionálva, hogy fejezzem be a vásárlást, aminek egy ideig ellen tudok állni, de a végén úgyis győz a cipő. Ismerős a történet? A remarketing az online marketingesek egyik leghatékonyabb eszköze, nézzük meg, mit értünk ez alatt és hogyan működik.
Ahány ember, annyi értelmezés létezik az “optimalizálás” kifejezésre. Bár a fogalmi meghatározás mindenkinél eltér, egy dologban egyetérthetünk: a fizetett hirdetések optimalizálása napról napra fontosabbá válik, hogy az egyre sűrűbb piacon is ki tudjunk emelkedni a versenytársak közül, és ügyfeleinknek folyamatosan javuló eredményeket tudjunk biztosítani.
Ismerős az az érzés, amikor van egy szuper ötleted, célod, akár már konkrét terméked, de nem tudod hogyan fogj hozzá a megvalósításhoz, mert a környezetedben több hátráltató tényező is akad?
Egy új termék vagy szolgáltatás bevezetése nem könnyű feladat, de nem is lehetetlen. Alkalmazz Te is gyors növekedést biztosító, nem hagyományos digitális marketing stratégiát sikered érdekében!
Számos szakmai tekintély, rengeteg téma a digitális világ és az online marketing jelenéről és jövőjéről, újdonságok a ppcben és kommunikációs innovációk. Közel 50 előadáson volt szerencsénk részt venni az AdWorld 2022 tavaszi konferenciáján.
Cikkünkben olyan kvalitatív módszereket mutatunk be, melyek az online tér adottságait kihasználva minden eddiginél mélyebb fogyasztói insight-okat szolgáltatnak.
Azért dolgozunk, hogy ügyfeleink annyira büszkék legyenek a digitális jelenlétükre, mint a saját cégükre, márkájukra.
Valós üzleti problémákra, egyedülálló digitális élményt teremtünk.