Közösségi média, mint kutatási aranybánya
A kutatási folyamat számos pontján beépíthetők a közösségi média funkciók a toborzástól kezdve egészen az adatgyűjtésig.
A kutatási folyamat számos pontján beépíthetők a közösségi média funkciók a toborzástól kezdve egészen az adatgyűjtésig.
Mindenki arról beszél, hogy milyen hasznos eszköz a LinkedIn, mégsem hallani szuperjó magyar sikertörténeteket. Te kipróbáltad már marketing célokra?
Milyen bannerek nem teszik tönkre a felhasználói élményt?
Az online térben mindenkinek az egyik kiemelt célja a jobb Google helyezés. Tudtad, hogy ennek egyik pillére a rendszeresen karbantartott performancia?
A legutóbbi írásunkban a vevőszerzésről olvashattatok, ami általában a leginkább érdekli az ügyfeleinket is. Jójó, de mi van akkor, ha már megszereztük a vevőt? Tehát vásárolt tőlünk. Hátradőlünk és számolgatjuk a vásárlással járó nyereségünket?! Nem, itt nem ér véget a történet.
Lássuk, melyek a legfontosabb marketinges alapvetések a vevőszerzés érdekében!
Mindenki szeretne nagyobb/jobb eredményeket elérni, és azt gondolják legtöbben, hogy ez csak a pénztől függ. Pedig a vevőszerzésnek van egy másik útja is.
Jogosan merülhet fel bennünk a kérdés, vajon hogy tud egy márka és egy fogyasztó között párkapcsolat kialakulni? Egy évvel ezelőtt még magunk sem gondoltuk, hogy két eltérő szereplő valóban állhat olyan közel egymáshoz mint egy pár.
A vállalatok jelentős része napjainkban is még a termék oldaláról közelíti meg a márkák kommunikációját, miközben a fókusz már nagyon rég átterjedt a fogyasztó oldalára. Ezért érdemes megfontolni, hogy milyen érzelmek és tényezők befolyásolnak egy-egy sikertörténetet.