2021-es online marketing trendek
Ha visszatekintünk 2020-ra, akkor abban mindannyian egyetérthetünk, hogy nem volt túl barátságos hozzánk. Összefoglaltuk, hogyan érezhetjük ennek hatását az online marketingben.
Ha visszatekintünk 2020-ra, akkor abban mindannyian egyetérthetünk, hogy nem volt túl barátságos hozzánk. Összefoglaltuk, hogyan érezhetjük ennek hatását az online marketingben.
Elismeréssel debütáltunk a Marketing Diamond Awards országos versenyen.
Mi lehet annál izgalmasabb, hogy a marketing szakértők a jövőbe látnak? Az, ha a jóslataik meg is valósulnak. Több tucat nagyobb marketing trendet fel lehetne sorolni, amik világszinten megvalósulhatnak a közeljövőben, azonban gyűjtésünket most 6 online marketing trendek szerepére szűkítettük, elsősorban a hazai piac sajátosságait figyelembe véve.
Beszéljük a fogyasztói trendek kérdéséről is. A nemzetközi tendenciákat végiggondolva, a hazai fogyasztókról gyűjtött ismereteinkkel szintetizálva mi is megfogalmaztuk azokat a trendeket, melyekről azt gondoljuk, hogy 2020-ban hatással lesznek a magyar fogyasztókra, ezért marketing szakemberként és vállalatvezetőként nem mehetünk el mellettük.
Digitális ügynökségként fő célunk, hogy segítsünk minden ügyfelünknek fókuszt találni az idei évre is. A célok megvalósításának első, fontos állomása, hogy beszéljünk a trendek alakulásáról, tisztába tegyük, hogy hol is tartunk 2020-ban. Hiszen a siker egyik fő kulcsa az, hogy jól átlássuk az üzletünket, tudjuk, hogy kik a vásárlóink, hogy tudjuk elérni őket és ehhez a legmegfelelőbb eszközöket alkalmazzuk.
Fókuszban a legújabb digitális trendek és stratégiák, amik meghatározzák az idei évünket!
Az online módszerek erősödésével egyre gyakrabban alkalmazott irány az online közösség (Market Research Online Communities (MROC)).
Miért okoz egyre nagyobb gondot a vállalatok és az ügynökségek számára, hogy média portfólióikat hatékonyan tudják kezelni? Hogyan jön ehhez az omnichannel marketing koncepciója?